God dag!

Hejsan!
Idag så fick jag jätte snälla komenatrer av några som läser min blogg´=)det är så roligt att folk är så snälla mot mig!

Nu så har jag och mamma åkt till min mormor för att äta jul lunch så nu sitter vi här och äter potatis julki´nka o mer julmat.Efterrätten är risalamalta=)Det är ganska så  gott´.
Snrt så ska jag äta julgodis hihi,jag är ju så godis galen!Min favorit godis är Fudge=)villken är eran favorit godis?
Hoppas ni får en trevlig dag nu  så ska jag umgås med familjen=)
Kram på er!
//Alexandra

Dagens låt=)
Last Christmas (Wham)=)tycker ni om låten?
Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Haft en bra dag? :)

2008-12-25 @ 16:02:33
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: zarah

a det skulle jag kunna men då måste jag ha hjälp av någon. Har inte photoshop och är ej så kunnig.

Tack den är tagen i thailand :)

2008-12-25 @ 16:17:46
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0