God jul!

hej alla sötisar!
Idag så är jag så glad för det är julafton=)
Vi ska fira hemma hoss min moprmors syster och vi kommer  ha så trevligt!Det kommer ni ochså ha,det vet jag ,ta nu han om era nära och kära=)
Skriv sen lite komentarer om vad ni vfick i julklapp=)Jag själv har fått pengar och sen så kommer jag få julklappar=)
Imårse så fick mina kusiner öppna sina julklappar de fick en massa  med leksaker,men det som jag tyckte var bäst av deras julklappar var  nog det att de fick mobiler.
Mikaela fick en superfin rosa samsung , och Filip som är mindre fick en fin Nokia ,men det är ju roligt för dom att ha mobil dom är ju endå bara 7 och 6 år.

Kramar från mig.<3ha en riktig god jul nu=)
Kommentarer
Postat av: maria naaman

jafan, hon säker ett sätt att få uppmärksamhet genom att ge brist på respekt för havla sverige stackaren, jag har fan vänner som är gay & jag är katoliker, slynan vet inte vad hon snackar om tyvär..



godjul på dig med! :)

2008-12-24 @ 14:10:36
URL: http://naamans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0