Grattis mami<3

Hej=)
Idag så har jag varit på läkarbesök imårrse o när jag satti bussen så skulle jag gå av i Astrakangatan och min mamma reagerde inte på att trycka på knappen för att bussen ska stanna o inte jag heller så du så åkte bussen en till station o jag  blev lite skraj för det betydde att jag skulle få gå över västa stora vägen eller a långa.
Sen så kom jag äntligen fram till doktorn o sen så sa ju min skolsyster att den kanske var infekterad,men den var den inte som tur var,men det sved lite när hon hälde alsålsprit det gjorde faktisk superont.
Sen när jag skulle åka hem å då skulle jag ta bussen jag skickade sms biljett o man hörde att smset när jag setg in i bussen o sen när jag visade den så sa busskafören -nej du får inte komma in din biljett gäller inte och buss119 går bara 2 gr i timmen så jag tog tunnelbanan istället.sen så kom jag fram till skolan då så skulle vi  äta men det fanns typ ingen mat där maten brukar vara o jag såg inte att det fanns mat i ugnen f*n vad hungrig jag var sen.
Sen så ska ju alla prova mina kryckor jag tycker att det är så störande för när vi börjar lektionen så brukar dom gå in o sen e det någon ute på vift med mina kryckor,inte så bra tycker jag men vad ska jag säag om ja sa ja till en person så måste jag flera prova det är ju så.
Nu så sitter vi och firar lite min mammas födelsedag hon fyller år idag=)

Och sen innan när jag kom hem skulle jag träffa min mentor vi skulle till en ungdomsgård som heter Lava det var superkul man kunde göra tröjtryck som jag gjorde på min tröja med en bild på min pappa.o sen så kan man sy kläder o man kan virka måla rita göra pins sånna som man kan fästa på sin tröja eller något ni fattar.
Sen så åkte mentorsgruppen hem o nu sitter jag här med min mormor och min mamma o min mammas moster vi har det supermysigt.

Jag längtar så mycket tills jag o Sivan ska ha myskväll www.whineup.blogg.se  vi ska äta godis dricka energy dryck som Sivan typ är beroende av o godis mm.

Hoppas ni mår bra alla=)
Ha en trevlig kväll Kram Alexandra<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0