Lördag

Hej jag har inte kunnat vara inne på datan på några dagar eftersom att internet har krånglat mycket hoss mig=(
Men kan kan säga vad jag har gjort dehär dagarna.
Igår så kolla jag på idol hejade såklart på Kevin men Alice var ochså bra min kompis Stephie sov över hos mig vi hade det roligt ,o nu så sitter jag hoss min mormor och vi fikar goda saker och så pratar vi supermysigtn haha!=)
Men jag har haft det ganska så tråkigt dehär dagarna så jag har inte heller haft något att skriva HELLER =(
Hur mår ni då?=)
Kram Alexandra
Puss på er=)<3
Kommentarer
Postat av: Carmen

sv:

man tackar man tackar :D

haha

allt bra me dig?

puss

2008-12-13 @ 14:42:12
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: mummi

tack för visiten! Ja, Kevin var klart bäst men Alice var ju bra också men det är ju bara en som kan vinna!

Hoppas pekka lyckas laga er dator,han har lyckats med min i alla fall.det känns skönt att kunna använda datorn efter 2 års trassel!

kram/mummi

2008-12-13 @ 19:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0