Tjena Tjena=)

Hej idag så hade jag bara så svårt att vakna!jag var så trött=/
Men idag i skolan så har jag slutat gå med kryckor nu kan jag gå igen JIPPI=)Sen så hade vi lektioner o vi hade matte och det var ganska så kul för vi hade våran gamla matte lärare Lotta Hanson hon är super bra och hon värkligen förklarar så att man fattar , men samtidigt så var det ganska så svårt det finns 3 grupper blå som är för de som har det svårt i matte grön är för dom som har det mellan svårt som jag ,jag går i Gröna gruppen och sist men inte minst RÖD för de smartaste'=)

Kram På er<33

ska gå och handla nu

Kommentarer
Postat av: Stephiie

Haha bra att du kan gå igen XD

Men ett stort grattis du har förandrats i 5:an var di ig-barn hahah lol

2008-12-08 @ 19:41:03
URL: http://babysteph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0