Trött........

Hej!
Nu så har jag äntligen kommit hem.

Min dag:
Jag vaknade kl 11 sen så satt jag framför datan till 12.Sen så började jag ååka till ängbyplan för att möta min mamma sen därifrån så åkte vi till city centralen tror jag att det hette därr flygbussarna går och tåg.Den kändes som om jag var på en flygplats och skulle åka till Spanien=(Sen så gick vi till bussen som skulle köra alla paketen till Serbien ,men alla där pratade bara serbiska så vi var tvugna att vänta så att nån som kan svenska eller engelska kom och hjälpte oss,och det tog såklart typ 1 timme.Sen när det var klart så gick vi  till Mc donald´s  ,men det som jag inte gillar med MC är att det är så hög musik och massa folk pratar det är så mycket ljud helt enkelt.
Sen så när vi hade ätit klart så gick vi till h&m jag hittad ett par rosa stuprör jeans och de köpte jag,sen så leta vi efter en julklapp till min mammam moster men vi gittade inget så vi får leta vidare imårron.

Sen så ringde Zina till mig och undra om jag ville vara med dom och jag sa jag,så vi bestämde att vi skulle mötas hemma hoss Talita men sen så sa jag att jag skulle vara hemma om  cirka 1 timme så det blev inget.
Men kanske imårron så träffas vi.
Hur har eran dag varit?=)Jag är så glad att det är lov!!=)

Kraammmiiis

//Alexandra


sådär känner jag mig idag(tired)!!=O
Kram<333

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ok vad jobbigt min dag är så här. jag vakna klockan 7 gick upp ch satte mig vid datan till 8 sen åt vi frukost Sen vid 9 såg jag julkalendrn sen satt jag till 12 och åt mat sen till 13 så ringdejag komis fast jag kunde ej komma fram sen satt jag vid datan till 15 sen ringde mina kusiner så dom ska komma till oss klockan 16

2008-12-20 @ 15:40:07
URL: http://lovisasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0