Vi ska kanske köpa katt=)

Hej alla söta läsare!
Hur mår ni idag?själv så mår jag bra=)

Nu så sitter jag och mamma och kollar i blocket efter katter=)viska nemligen kanske köpa en katt eller 2 st.
Men nu så sitter vi och tittar på anonser=)

Idag så följde jag med mama på jobbet,jag HATAR  verkligen att vakna tidigt!gör inte´ni det?=/
Sen så ,nu så ska vi leta vidare.

Kram!
//Alexandra<3 (förlåt om det inte finns så mycket bilder i min blogg men det är så att våran digital kamera har  pajat)=( =(,mn hoppas den snart blir lagad!=)
Kommentarer
Postat av: Mickaela

Hej! Vad roligt att köpa katt! Jag har själv två stycken och familjen har en. Det är mysiga djur! Ser att du tycker om Tokio Hotel?? Kolla in min blogg där jag har skrivit ett helt inlägg om dem:-)

Ha en bra dag!

2008-12-30 @ 17:17:54
URL: http://www.mickizz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0