Dagens skämt=)

Hej nu ska ni få höra på ett skämt=)

Det var en gång en flicka som skulle till affären med sin mamma flickan sa mamma kan jag få vänta utanför medanst du går in i affären?mamman svara okej..
sen så hade flickan fått en ny fin klänning av sin mormor=)
det var en gammal farbror som satt på en bänk som sa till flickan om u hjular så får du en klubba sen så hjulade flickan och fick en klubba..

efter 5 minuter

Vart har du fått klubban ifrån flickan svarade det var en gammal gubbe på en bänk som sa om du hjular så får du en klubba.
mamman:Men dummer han ville bara se dina trosor!
flickan sv:HA DÅ VAR DET VÄL JAG SOM LURA HAN FÅR JAG HADE INGA.
hahah den här berätta min kompis till mig jag garvade ihjäl mig haha=)
ha en trevlig kväll.
Kram alexandra<33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0