Söndag

Hej alla=)
Idag så har jag vaknat typ kl 2 lite sent men nu så har jag klätt på mig o ska snart gå ut o ta en promenad med mami=)
Sen så kanske ringer jag Stephie o sen s  å vet jag inte vad jag ska göra mer.........
Nu när jag går med kryckor så orkar jag inte gå ut så mycket,å röra på mig o det som är superviktigt för det är ju lätt hänt att man blir deprimerad=/så jag hade tänkt o ta en promenad=)

A tänkte bara berätta igår så baka jag e kladdkaka gissa vad jag glömde den i ugnen den var heltbränd så ja jag var tvungen att slänga den=/
Men aja det var det glömde att ta kort på den annars så skulle jag lägga upp bilden här i bloggen=)
aja jag skriver lite senare..'
Kram Kram /Alexandra


Sivan om du läser detta:igår så var jag helt desperat efter att kolla i din blogg men du skrev inte så mycket=(<33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0