Torsdag

God morgon på er alla hur mår ni?r jag skulle
igår s hade vi det supermyigt vi kollade på tv spelade spel.Men igår så gick jag till skolan och a det var bra för jag fick åka bil dit till min skola men sen när jag skulle åka hem så fick jag ju åka komunal det blev lite 1obbigt endå att gå men kryckor till tåg och buss det var jobbigt för alltsammans gick så långsamt till slut kom jag hem och då bestämde jag mig ne jag ska nog inte till skolan imårgon.
Nu så sitter jag här och käkar frukost och sen när jag har skrivit klart detta så har jag en massa läxor matte jag måste läsa ut en bok typ 200 s.
Men jag skriver om det har hänt något senare på dagen.
Ha en bra dag Kram Alexandra=)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0