Villken dag =)

Hej=)
Jag kom nyss hem jag har varit med min moster o shoppat hon köpte smink och hår grejer jag hjälpte henne att välja villka saker hon skulle köpa.Vi köpte sminket i en affär i odenplan den var superbillig och hela affären var på 1000 kvm affären heter  "In och Finn"
Sen så gick vi o hämta mina kusiner mikaela och Filip de hade varit hoss sin pappa.
Sen så nu sitter vi framför datan på våra bloggar snart så ska v äta god mat!=) Fläskare med något mer gott mmm=)
Vad har ni gjort idag?
skriv komenatrer och berätta!=)
Aja sen så hände något roligt/lite läskigt hissen fasta men sen fungerade den igen det var Filip som hade gjort nogot vid dörren......=)
Aja hoppas ni mår bra!=)
Kram Alexandra!<33
Kommentarer
Postat av: Mummi

Ni verkade ha haft en kul dag! så mycket snö var det i dag, riktigt vinter!Hälsa din moster och kusiner!

KRAM/mummi

2008-11-22 @ 16:54:53
Postat av: alexandra

jap det ska jag kram alexandra

2008-11-22 @ 17:34:32
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Postat av: mummi

skriver detta hos Ulla,vi ska spela kort men kommer hem i kväll! ni är bjudna i morgon ca kl 18 på middag hos oss! Kram mummi

2008-11-22 @ 19:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0