28/4-09

Hej!
Nu så sitter jag här hemma och jag har precis ätit frukost :) *typ första gången*

Jojuste igår  så skadade jag mitt knä i en skateboardsramp ajaj det gör fortvarande ont
så jag ska följa med Stephie till Sjukhuset eftersom hon ramlade ifrån sängen och skadade
svanskotan.Jag kommer inte vara med på idrotten , idag så är det orientering i skogen Blääää
men jag kan ju inte vara med för mitt knä så jag ska inte till idrottslektionen då.
Men hoppas det blir en solig dag idag , just nu så är det inte så värst soligt men det
brukar ju nästan alltit bli varmare på dagen:) i hope so!
Nu så väntar jag bara ett samtal från Stephie där hon ger mig en tid när vi ska till doktorn,
annars så går jag bara hem till henne.
Jaja nu så vet jag inte riktigt vad jag ska berätta mer , men att vi hörs senare idag efter skolan.
PussOkram

xxxx
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0