BloggTorka

Heej på er mina underbara läsare!
Jag vet att det har varit kass uppdatering , men dessa senaste
dagarna har det varit varmt väder ute så man vill bara gå
ut med vännerna.

Lördag:
Igår så var jag hoss min moster och firade hennes födelsedag.
Det var trevligt!:)
Jag köpte till henne ett halsband från h&m och mamma n snygg väska som hon behövde.
Sen så åkte vi hem och sen så tittade jag på Rocky den nya:)
Såg ni den?


Denna dag:
AA nu så har jag just vaknat här hoss mig och dricker en Oboy.
Men sen vet jag inte hur dagen kommer bli jag kanske ringer mormor och
, om jag  har tur så kanske jag kan gå och hälsa på henne=)
mewn  annars så ringer jag stephie och undrar om vii kan vara med varandra:)

Så så kommer min dag nog se ut:)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0