Glass



Heej!
Idag så har vi haft det superkul.
vi var i en park och där så kunde man åka bergodalbana det var skit kul.
Fast lite läskigt när den åkte ner man kände det i magen=) sen så åkte vi sånna
dära bilar som man ska krocka med varandra vet inte riktigt vad de heter men det var ochså kul.
Efter det så blev vi lite hungriga så vi gick och å lunch på en resturang vid vattnet vädret i serbien
är super varmt jag har blivit lite brun om armarna.
Iallafall igår så köpte jag en   väska och en söt t-shirt med katter på.
Visar bild på de sen när i jag är i sverige.
För nu så kan jag ju inte ladda ner bilderna på hans data.
så det får vänta.

Idag så åt vi super god glass.
Och ikväll så skulle vi till bio men det blev inte av.
Nu  så måste jag gå och vara med brorsan.

Pussssss<3
Vi hörs KANSKE  imårgon!=)

xoxo

 
Kommentarer
Postat av: //ziina

Haha , du menar gokart fast för små XD <33

Fatt kul att du är utomlans jag vill oxå!<33

2009-04-12 @ 12:09:00
URL: http://lillabrunetten.blogg.se/
Postat av: sucy

hej. läste ett mail jag fick av dig förrut.



tack så mycket :) Ja det är jag som sminkat på nästan alla mina bilder där :) Kram



"Hej!

ville bara säga att det var tråkigt att hon som har bloggen makeup.blogg.se inte

kunde ge sin bloggadress til dig,och hon skriver typ ingenting i sin blogg=/

Tycker att du borde få hennes bloggadress!!<3

ps.vad fint du sminkar jätte fina bilder är det du som har sminkat alla på bilderna?=)

Kram Alexandralovetokiohotel.blogg.se

"

2009-04-13 @ 19:57:47
URL: http://www.metrobloggen.se/sminka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0