Grattis mormor!<3

Heejsan!
Som ni ser ^^ så fyller in mormor 60 år idag fast vi firar henne på söndag:)
Grattis mormor <3<3

Nu så är jag hemma.
I v-by så gick vi runt i kappahl och letade efter någon fin tröja till min mormor.
Jag hittaade en fin turkås tröja med knappar och mönster så den köpte jag till henne.
Mamma vill köpa henne en digitalkamera istället så det köper vi imårgon.
Sen så gick jag til Glitter för att hitta ett snyggt halsband och där köpte jag ett blått fint halsband
samtidigt så såg jag ett par snygga solglasögon fast jag slösade ju pengarna till mormor istället hhe<3.
sen så gick jag och mamma till Mc donald´s jag tog en mc feast meny mums.
Efter det så åkte vi hem och sen så var jag med stephie vi tittade på film.
Sen så var det meningen att jag och Stephie skulle göra läxan ,jag sa till hennes lillasyster Whitney att jag skulle gå hem och hämta No bken och hon sa att hon skulle säga det till Stephie eftersom stephie var i affären.
Sen när jag kom tillbaks till stephie så var hon iinte där hon var på basketträning.
sen sms jag henne och fråga varför hon abra gick och varför hon inte sa till mig.
Själklart så sa intre whitney till henne att jag var och hämta boken-.-
Så jag gör läxan själv.

Men nu  så ska jag snart äta middag och sen så ska jag fråga mamma om vi kan hyra en film
självklar efter allt pluggande.
Sen så blir det tv för min del hihi.

Tyvär så kan man inte se hur det ser ut för hon i affären gjorde present av det direkt i glitter med.

Fast tröjjan kostade innan 249 "inte säker" sen så var det halva priset på det 99
sen så halva på det 49 .
Bra pris tycker jag :)
SEn halsbandet kostade 49.

Puss!
Vi hörs senare<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0