I find nothing

Heej på er mina underbara!:)
Nu så har jag kommit hem ifrån v-by.
Jag hittade inget jag ville ha där ,så jag
köpte inget heller.
Men det är bra att spara sina pengar för
sen när man hittar något man vill ha så
kan man köpa det.
Jag och Sivan hade tänkt att titta på bio
idag men sen så ringde hennes mamma
och sa att sivan inte fick åka till v-by.så vi åkte inte.
Men vi ska gå på bio någon annan dag har vi bestämt.
Men idag så blev jag extremt sugen på en glass
i v-by så jag gick till mc donald´s och köpte en glass
med colasås ,fast jag har bestämt mig att sluta äta godis
choklad chips m.m det är inte bra.

Men aja slut  pratat om det;)
Nyss så tvättade jag fönstrena för det
behövdes.
nu på kallafakta så är det om en pappa som
kidnappat mammans dotter till indien tror jag.
Mamman återförenades med dottern efter 14
månader.

Vårat fall i min familj om min
brors pappa är mycket värre
och borde vara med på kalla fakta.
Min bror är nu 6 år och hans pappa
kidnappade honom till sverige 2006
när Sebastian var 3 år.
Så min bror har varit i Serbien ensam med sin
pappa.
Min mamma har åkt till serbien 15 gånger på 3 år
och hälsat på.
Jag har varit där 6 gånger, och pappan kommer inte tillbaka.
Vi fick anlita privatdetektiv för att hitta min bror så vårat
fall är värre tycker jag.


Men nu så ska jag inte skriva merx)
PussOkram
Kommentarer
Postat av: //ziina

shit , 3 år .Och din mamma har varit där 15 gånger .. Vill han inte ge tillbaka sebbe? x(



SV: Hehe , jag tycker att jag passar mer med kort:D

2009-04-19 @ 20:33:37
URL: http://lillabrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0