Möta upp mammsen i Vällingby

God orgon på er!
Nyss så satt jag och myste med mina 3 katter  eftersom jag inte sett dom på en vecka:'(
Jag har saknat dem så mycket ,men äntligen har mamma anländigt i sverige heheh .Opps nu hoppa
Molly upp på mitt knä men jag måste skriva lite innan jag kan börja gosa med henne:)
Idag så hade jag tänkt att åka till v-by och möta upp mamma vi ska gå till donken bara och sen kanske
titta lite i affärer.
Idag så har jag ingen skola för att lärarna har utveklingsamtal så det är könt att slippa en dag extra.
Men imorgon Torsdag ja då blir det skola ,men snart är det sommarlov hoppas jag!
Senare idag efter v-by så hade jag tänkt att  ringa stephie och om hon vill vara med henne.
Men nu s¨måste jag borsta tänderna äta frukost klä på mig och dra hihi.
PussOkram<3


Jag och Stephie har bestämt oss för att åka fritt fall nästa söndag :s hjÄÄÄLpp
Hihi

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0