Sjuk....

Heej på er mina underbara läsare!I

Jag kan berätta lite om kvällen igår:
Jag och mamma såg e reklam om glass ,och sen så gick jag till preem och köpte.
Sen så tittade jag på ett program på kanal  4 ttror jag om flickor som bantar även fast de bara är 12!
Det är inte bra alls, det var en tjej som var 12 år och hon köpte kläder för 6-8 åringar :O
sen så sa hon- Jo om man köper mindre kläder så ser det ut som om man vill bli
smalare och kläderna sitter finare när det är tajta. "Knäppt"


Idag:
Idag s¨kulle jag gå till tandläkaren och dra ut en eller 2 tänder för de är mjölktänder
och de sitter i kläm.
Men jag är förkyld och täpt och ont i halsen så jag vill ju inte smitta doktorn.
Så jag ska inte gå till skolan heller för jag är sjuk.
Nu så sitter  Molly i mitt knä och tycker att det är så könt när jag klappar henne:)

Igår  så gjorde jag inte en "dagens fråga" för jag mådde ganska dåligt och jag ville vila , men idag
så ska jag försöka slänga in en dagens fråga om jag årkar.
Okej men nu så ska jag göra ett litet Grattiskort till min mormor.
Se yoy later.

xoxo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0