Sometimes the life can be hard!

Ibalnd så kan livet vara svårt ,men man måste
veta att man blir starkare som person när man är stor om man går igenom hemska saker.
Det ska jag minnas!
Det är hemst tt säga så ,men så är sanningen
att om ens barndom varit svår så blir man stark av
det... Sorgligt men sant^^
Just nu så känner jag bara att ge upp, men "thats life" som vissa säger.
Men jag ska vara stark jag ska klara mig igenom de svåra tiderna!


(jag säger detta eftersom ibland så mår jag dåligt över det om min bror som hänt "han blev kidnappad av sin far"

Och andra saker som händer hela tiden...




Denna låten är så himla fin  2pac  changes



Michael jackson Heal the world <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0