Sunny day

Hejsan!
Hur mår mina kära läsare idag?
Själv mår jag toppen idag så var jag med Stephie och hennes kusin i v-by vi gick till Donken och käkade.
Idag så var solglasögonen på eftersom det var sol.
Men vi gick iallafall och åt och sen så köpte jag glass och
sen så åkte vi hem. Snart så kanske jag ska ut igen
med Stephie vi får se om jag orkar.
Igår så sov jag över hoss stephie och vi hade det  kul.
Nu så sitter jag här hemma och dricker
påskmust och käkar upp mir påskägg som jag skulle ta
med tilkl Serbien men jaja ,jag kan äta från hans sen hihi x)
Men nu så orkar jajg tyvär inte skriva mer så jag bjuder på 2 bilder.

Skinnjackan=) 498 kr h&m. färg mörkbrun.

Me x)

Kram .
Nu så får jag bara önska er en trevlig dag så hörs vi senare!
Kommentarer
Postat av: talita

hahahha you bouth it jatte sexyyy

2009-04-05 @ 12:05:05
URL: http://talitaa.blogg.se/
Postat av: Talita

hejjj you bouth it hehehe <3 very sexzyyy

2009-04-05 @ 12:07:07
URL: http://talitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0