9/12-09

Hej bloggen!
Tiden går verkligen fort, snart så har vi jullov! Fyfan vad bra haha!
Längtar. Iallafall imårse så var jag hos tandläkarna och de tog bilder på tänderna
med någon läskig sak som snurrar runt ens huvud hehe ;). Nej men sen så åkte
jag till skolan och hade lektioner. På sista lektionen så tittade vi på film kommer
inte ihåg vad den hette, och på engelskan tittade vi ochså på film "Holes" skönt
att inte ha riktig lektion höhö :) ♥. När vi slutade så åkte jag och Anisa till vällingby
och sen så åkte jag hem. Lämnade en biobiljett till Stephie som hon fått av skolan
och sen gick jag hem. Nu så ska jag snart göra en macka lunchen var inget vidare...
Men ja, vi hörs lite senare då!.
Kram!
Kommentarer
Postat av: Meeli xD

Det gjorde de också på mig med en rund sak som snurrade runt huvudet den tog bilder på mina tänder !!

2009-12-09 @ 15:47:52
URL: http://troublemakersz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0