Äntligen lov!

Heej bloggen!
Nu så har jag kommit hem.
Vi hade julavslutning och det var julshow, vissa var faktiskt ganska så bra! :)
Sen gick vi till klassrummet och käka lite pepparkakor och saft och sen så fick
man gå hem. Jag och Anisa åkte till vällingby sen åkte vi hem. jag orkar inte börja
skriva detaljerat om avslutningen som ni ser hehe ^^. Men det får duga!.

Iallafall, nu så ska jag bara vara lite på datan och sen så ska jag åka till vällingby
och träffa Anisa. Vi ska kolla på Avatar och sen så ska vi äta. Men vi hörs sen när
jag kommer hem. Jo förresten mitt minneskort på min kamera är slut så det kommer
inte bli några bilder på några dagar, ska köpa et nytt när mamma kommer hem ♥
Kram!



Bild tagen av Tilia (henne kan ni hitta bland mina länkar )<3


(Han iallafall ta 2 bilder innan minneskortet tog slut :), har typ 1500 bilder på kameran :S.
 Från vänster, Tilia, Rebecca, Elis, Delin, Felicia, Paula och Anisa ♥
                                 Kommer sakna er!
Kommentarer
Postat av: TiLia

Åh, vad jag kommer sakna er brudishar ♥

2009-12-19 @ 20:48:44
URL: http://tiiiilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0