Beroende

Heej!

Nu så har jag precis tagit ett långt skönt bad, läste bok samtidigt haha!
det gällde att inte tappa boken i badkaret men som tur så hände det inte :).
Ska fortsätta läsa nu. Är snart klar med "Ljudet av ditt hjärta" och ska gå
vidare till "så länge vi båda andas" jag älskar värkligen Stephenie Meyers
böcker! hon är en fantastisk författare. Men nu så ska jag läsa sen gå och
lägga mig. Imårgon så ska jag till vällingby och sen en modevisning.
Kram!

ps: Tove åkte ut, vad tycker ni om det? 
      jag tror hon trode hon skulle gå
      vidare. Men jag hoppas Calle vinner haha! :).

Kommentarer
Postat av: Hanna

tycker det va dåligt att tove åkte :'( men nu hejar jag också på calle! han är GRYM!!=D

kram<3

2009-12-05 @ 00:04:42
URL: http://vetement.blogg.se/
Postat av: Carita

svar - åh sötnos, tack så hemskt mycket! sånt där gör mig alltid lika glad :* <3

2009-12-05 @ 09:44:38
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0