Cookies

Heej Bloggen!

Sitter och äter en Cookie, mamma köpte i 7-eleven.
Dom är så himla goda där. Inte sannt? :) ♥
Idag så var jag såklart i skolan vi hade idrott och det var ganska så kul.
På slutet gick jag och ett par andra i en annan sal och körde dubbelhopprep,
jag vevade pallade inte hoppa hehe. Mn iallafall efter det så hade vi NO sen
så slutade vi. Jag tog bussen till vällingby och sen bussen hem. Jag trodde
jag skulle frysa ihjäl! det är så himla kallt ute och jag hade bara på mig min
skinnjacka och kofta brrrr säger jag bara!. Men sen nu när jag kom hem så
satt jag på tv:en och tittade på Project runway jag tycker faktiskt programmet
är bra. Men det är repris så jag vet redan vem som kommer att vinna hehe ;).
Men snart så ska jag hjälpa mamma att laga mat. Men vi hörs lite senare!
Kram!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0