Hej bloggen

..Hej bloggen kom precis hem nyss. I skolan idag var det tråkigt eftersom Anisa och Stephie var sjuka.
  men jag var med andra folk. Annars så brukar jag vara mest med Anisa och Stephie, dom nämns ju
 ofta i bloggen som ni kanske märker hehe :). EFter skolan åkte jag med Methap till Vällingby, Hon hittade
inte sitt busskort så jag hoppas hon hittar den! ♥, men efter det så åkte jag hem. Just nu så sitter jag
 och käkar en Cookie är skit hungrig det var äcklig mat idag i skolan..."som vanligt".
 Men iallafall juste idag hade jag omprov i matte (jag är urusel på matte) jag hoppas det gick bra,
eller lite bättre fick ju 3/28 på provet förra gången =s, men nu så koncentrerade jag mig bättre.
Så håll tummarna för mig hehe! :). Men ska logga in på Facebook nu.

Kram!


Jag igår på morgonen som ni kanske ser haha, var skiit trött!

Anisa & Stephie gör Yoga i bromma sjukhus, väldigt "seriösa" haha ;).

Kommentarer
Postat av: Meeli xD

Mitt namn stavas nte så methap det stavas så här MEHTAP så du vet för nästa gång och jag har hittat mitt busskort !!!

2009-12-04 @ 16:34:19
URL: http://troublemakersz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0