Im back :)

Heej bloggen!

Nu så är jag äntligen frisk! :)
Det var så jäkla jobbigt att vara sjuk och gå och kräkas 24/7.
Men nu är jag frisk och det är jag glad för, jag brukar inte vara
sjuk så himla ofta men när jag blir sjuk då är jag riktigt sjuk.
Men iallafall Tilia var så himla snäll och sms:a mig tips när jag
var sjuk, Tack! ♥ vad skulle jag göra utan Tilia hehe?. Men iallafall
nu så är jag vaken har dushat och tvättat håret och snart ska jag
följa med mamma till läkaren. Annars så kommer jag inte göra mycket
idag. Snart är det JUL :). Men vi hörs lite senare. Nu ska jag äta upp
min Risifrutti.

Kram!
Kommentarer
Postat av: annsan_s

Hej! Gå med här och bli medlem, om du inte redan är medlem. Jag tycker den sidan är bra, är själv medlem där.



Vill du ha mer besökare till bloggen? Tjänsten är helt gratis.

Som ny medlem får ni 1000 besökare, 2000 bannervisningar och 2000 textvisningar



Gå med här!



http://www.bloggplus.se?r=58155



Julkram

2009-12-22 @ 14:59:22
URL: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0