Pasta

Hello! ")

Har precis käkat middag, som var Pasta med ostsås :). Så himla gott!
Men iallafall sitter och lyssnar på Paramore hehe, oh juste idag 'är det
ju 1/12-09 så www.Kenzas.se har ju öppnat den första luckan i hennes
julkalender :) jag är med och tävlar och hoppas på att vinna!, därimot
har Kissie den torraste julkalendern haha! skam! man måste sms och
svara på en fråga, asså palla Kenza är mycket bättre hehe  ;). Hoppades
på att Foki också skulle ha julkalender men nej nej haha... Men jaja
ska kanske ta och ´baka kladdkaka det är ju så himla gott! ikväll börjar
ett nytt program " Jag vill bli en stjärna" tror jag att den hette ärn inte riktigt
säker. Men den handlar ju om barn som har stora drömmar. Men i vissa
fall så är det ju föräldrarna som har höga krav på sina barn och det tycker
jag är fel!. Att dom ska pressa sina barn, barn ska vara barn. På tal
om det så såg jag för ett tag sen en dokumentär om små flickor som
är med om tävlar i Skönhetstävlingar och får sina naglar fixade och solar
solarium m.m tycker det är så himla fel, sen ser man föräldrarna bli arga
på deras dotter när hon inte vinner...   Men nu så ska jag inte prata om det hehe ;).
Kram!





Detta tycker inte jag är okej! Vad tycker ni?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0