seg

Godmorgon bloggen!

Nu har jag vaknat, nu kl 13:47....jag måste börja vakna tidigare, hela min dag flyger ju iväg hehe!. Men iallafall igår satt jag sent uppe och tittade på en bra film, jag kommer inte ihåg vad den hette men jag satt och titta på film iallafall. Sen blev jag ganska så trött så jag gick och la mig typ 3. Men idag så ska jag tömma garderoben bredvid min klädgardebrob och lägga alla dom sakerna i hallen i dom gardebroberna för jag behlver en till garderob till mina saker, så det ska jag göra. Sen så ska jag kanske städa rummet lite. Annars så ser min dag väldigt tråkig ut, men ibland så måste man ha lite tråkigt :). Men det är ju tråkigt att ha tråkigt. Men jag kanske ringer Jahmila sen. vi får se. Men aja tänk er om 3 dagar är det nyårsafton!:) vi vet inte riktigt om vi ska  fira hemma eller om vi ska fira med släkten. Men iallafall nu ska jag kika lite på bloggar.
Vi hörs sen!
Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0