slav haha

Heej!

Nu såhar jag precis ätit en god middag och är proppmätt...
Men idag så är det ju mamis födelsedag så jag kommer
göra allt hon säger haha!. Men iallafall är inne på Fb och
sitter och har det allmänt tråkigt. Imårgon så har jag prov
i No så jag kanske ska plugga lite inför provet. Men jag kan
typ lite så a det kommer säkert gå helt ok. Men sen ska jag
tvätta håret och sen ska jag se på tv, ikväll kommer ju Efterlyst
och då handlar det om en man som ger sig på gravida kvinnor!
hur sjukt är inte det!?. Vi hörs sen!
Kram! ♥

 

Kommentarer
Postat av: Meeli xD

Du är inne i min topplista om de bästa bloggarna kolla in min blogg <3333

2009-12-02 @ 19:34:09
URL: http://troublemakersz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0