snö...

Heej bloggen!

Nu så kom jag hem precis. Mamma och jag var i vällingby och köpte julklappar till min lillebror.
Det var fullpackat med folk i BR och det var så svårt att hitta något till honom eftersom han
vill ha allt verkligen. Men vi hittade inte det som han önskade sig så imårgon åker vi till stan
och ser ifall dom har den i deras BR. Det började snöa och det var så himla kallt! vi gick till
Donken och åt och sen gick vi runt i lite affärer och sen åkte vi hem. På vägen hem träffade
jag Stephie och hennes systrar jag var med dom ett tag och sen så gick jag hem. Men nu
så ska jag kanske hjälpa mamma och slå in lite paket. Men ni får ha det bra!
Kram:)

Kommentarer
Postat av: lindah

nja, mitt hår är typ råttfärgat just nu.

haha, de är nog därför de ser ut som det ;)

men ska antingen bli ljusare eller mörkare, men kan inte bestämma mig!

2009-12-12 @ 18:11:29
URL: http://lllindah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0