Sorry för dålig uppdatering

Heej bloggen!

Förlåt att jag inte skrivt alls! ^^
Men jag vaknade kanske kl 14:00 och sen så tittade jag på tv. Har igentligen inte gjort så myvket idag.
Jag slappade framför tv:en och nyss så kom jag precis hem, var i centrum och handlade med mamma.
Det var inte så himla kalt idag med jag hatar verkligen att gå ut nu för tiden, det är så himla kallt. På
sommaren tycker jag om att vara ute hehe :), ajuste jag är så glad eftersom jag kanske ska åka till spanien
om en vecka eller lite mer, mamma ska åka till serbien så jag kanske åker till spanien. Jag saknar verkligen
mina vänner som jag har där!, Angela, marta m.m :). Men iallafall igår kväll så satt jag och tittade på youtube
en massa avsnitt av "Xiaxue`s life guide" det är en tjej som kommer från singapore och bloggar via youtubeklipp.
Satt och kollade till 02:30 shit satt typ i 4 timmar och titta eftersom det fanns så många avsnitt haha!.
Men iallafall ska hjälpa mamma med maten nu, det blir risotto, det är faktiskt ganska så gott.
Men vi hörs sen!
Kram!



Okej, det kanske är lite synd om krabborna :/ men hon är så rolig att se på haha! :)
Det finns en massa fler klipp på youtube, sok bara på "Xiaxue´s guide to life" ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0