Stinkbomb

Heej allihop!
Nu så har jag precis kommit hem och tagit fram en lussebulle och käkar hehe.
Idag i skolan så gjorde vi en teater och våran var helt ok. Sen hade vi fler lektioner
och sen slutade vi. Jag Tilia och Frida åkte buss tillsammans, fy fan vad det stank
i bussen. Några killar hade lagt en stinkbomb där inne så det stank som faaan jag kände
nästan för att spy...Men Tilia berätta att det fanns värre srinkbomber och den som
var i bussen luktade förfärligt!. Men iallafall sen kom jag hem och a nu sitter jag här
och skriver lite.  Kanske ska gå till Pizzerian och köpa Pomfritt deras är så goda och
det var as länge sen jag åt dom. Men aja ni får ha det bra!
Kram!

stink bombs
(Google) Ush
Kommentarer
Postat av: Meeli xD

Jaaa våran teater var typ bara okej tyckte jag <333

2009-12-10 @ 16:51:58
URL: http://troublemakersz.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha dom ser inte ut så där

2009-12-11 @ 10:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0