Trött!

Heej bloggen!
Hur mår ni? själv mår jag bra, men jag är skit trött och slö. Kom preis hem efter att ha varit i vällingby med Jahmila.
Jahmila köpte lite julklappar och  jag följde med henne, men jag var skit trött jag bar runt på min skolväska som var
skit full bland annat gympakläder böcker m.m. Så vi stannade inte där så himla länge. Jahmila köpte pommes ochvi
tog bussen hem. Sen gick jag hem och nu så har jag tagit och ätit lite klubbor hehe, jag tuggar dom. Gör ni det? x).
Jag förstår mig inte på folk som inte tuggar. Men iallafall idag i skolan hade vi vanliga lektioner, på gympan så hade vi
dans "Cha cha cha" eller hur man nu skriver det...aja den första dansen som våran lärare var helt jävla skam haha!
så himla dålig... men sen kom en man som vart med i Lets dance, han lärde oss lite danssteg. Men det var pardans
inte för att jag har något imot det, men jag tycker det är lite äckligt att ta i folks händer hehe, nej men det är inte
så himla trevlig när alla håller i varandras händer. Gick till toan och tvätta händerna direkt efteråt såklart. Men jo
juste så himla synd om en kille i våran klass, han slog huvet i golvet och fick hjärnskakning... Men efter det så hade vi
Lab men vi hade vikarie, så vi skulle titta på film "Twilight" snälla alla har sett den haha! jag kanske sett den 20 gånger
haha, nej men många gånger. Rebecca satt och sa alla repliker haha!. Nej men nu är jag hemma och är skit trött.
Ska ta och vara lite på datan och sen så ska jag gå och äta mat.
Kram!

Fyfan vad konstigt inlägget blev, alltså det med raderna...såg det nyss efter att publicera det, alltså i bloggen.
Men aja det går nog att läsa?

Kommentarer
Postat av: Meeli xD

Jaa Rebecca kunde utan till också !!!

2009-12-08 @ 21:51:00
URL: http://troublemakersz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0