whats the point?

Heej alla!

Nu så kom vi hem från centrum, vi köpte 3 stycket stora raketer, men igentligen jag fattar inte
varför ska man sattsa 600 kr på något som går upp i rök haha :) förstår ni, man kan ju titta på
alla andra när dom tänder sina raketer, men jag själv tycker det är kul med fyrverkerierna. Men
man måste vara extremt försiktig!. Men iallafall idag så kändes det inte lika så kallt som igår tycker
jag, igår var det så kallt att jag dog hehe. Men iallafall vi köpte också det sista som man ska ha
t.e.x som vindruvor man ska ju äta 12 st på tolvslaget va? x) iallafall vad vi gjort varendaste nyår.
Men iallafall nu ska jag hjälpa mamma med lunchen.
Kram!

Längtar tills jag får tända dom :) ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0