ÄNTLIGEN HEMMA!=)

Heej!
Idag så åkte jag äntligen hem från mina kusiner det var riktigt kul hemma hos dom!=)
Nu så lagade mami mat men jag som är  så galen sitter jag här gömd i mitt rum och käkar Kekxchoklad innan maten hihi, (normalt).Idag så gick jag hem till Atephie och vi tittade på en skräckfilm som var riktigt bra men tyvär så kommer jag inte på namnet just nu=/men när jag kommer på det så säger jag det=).

Det känns könt att vara hemma efter typ 5 dagar som jag inte träffat katterna Stephie och Mami=/Fast nu så så är jag som sagt äntligen hemma ^^.Men nu så får jag bannemig gå och äta maten innan den blir kall!.
Vi hörs om en liten stund, och nu som jag är hemma så ska jag börja blogga som jag gjorde för 5 dagar sen och det betyder mycket!!=)
PussOkram

This is good shit!=)

xoxo

Kommentarer
Postat av: ziina//

sv: Hahah , neej ... Alltså isåfall typ på en fest eller nått sånt , men kanske när jag blir störe .Jag kan inte använda pumps just nu

2009-02-28 @ 14:31:53
URL: http://lillabrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0