Den förbaskade huvudvärken!!

Hej!
Nu så sitter jag här hemma och har rent ut sagt skit ont i huvudet!.Det gör så himla ont att ag inte vet vad jag ska ta mig till ,men jag ska försöka sova lite för när jag sover så har jag inte ont men nu när jag är vaken så har jag det.

Imårse så vaknade jag extra tidigt för att kunna komma till skolan i tid för vi skulle till Husby badet ,sen så hade jag gjort matsäck och packad simgrejjerna.När vi kom till skolan så skulle man vänta i entren i typ 1 timme sen så kom en lärare som skulle ropa upp allas namn och det var ju en massa elever eftersom det var 7:an och 6:an som skulle bada tsm men det är ju inte bara en enkel 6A och en enkel 7:a  nej det är ju  6 a    6b  6c 6d    och samma sak med sjuan ,så det tog en himla lång tid. Sen när vi tog bussen dit så fick man typ sitta i bussen i 1 timme tills vi var framme och jag bärde tunga saker i min väska ochså! .Sen så var vi framme utanför och vänta tills kl skulle bli 10 så att badet skulle öppnas sen så kom en man och tog in en av våra lärare och sa -att vi inte hade bokat simmhallen så då sa dom.

-We are sorry but we gonna fix something other for this group some day. Och vi alla bara a en dag när?!   Det kommer lixom aldrig bli.Sen så fick vi åka hela jävla vägen tillbaks (förlåt för mitt ordval men jag är så himla irriterad).
Sen när vi kom hem så gick vi alla (Anisa jag o stephie) hem till Stephie och spelade spel m.m ,men jag som hade så himla ont i huvet somnade i Stephies säng och sen när jag vaknade så gick jag hem.Men vem vet jag kanske är utårkad för jag hatar att dricka vatten ,eller kanske inte hatar men jag tycker inte om att dricka vatten om   jag måste.
Men nu så ska jag bara ta och försöka ta det lugnt och sova lite sen så ska jag äta mat.
Men hoppas ni får en riktigt fin dag mina kära läsare!<3
pussOkram!
Kommentarer
Postat av: vera

stackars dej... =( krya på dej<333

2009-02-17 @ 19:57:20
URL: http://veraablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0