God Morgon "söndag"=)

God morgon på er mina kära läsare!Hur mår ni idag?själv så mår jag toppen fst jag är inte så glad över att snön har kommt igen ,kan den aldrig ta slut eller?, det var iallafall lite sol för några dagar sen och jag trodde att det betydde att våren skulle komma men icke sa Nicke.Det blev bara ennu mer snö=(.

Jag vaknade nyss av en riktigt konstig dröm och den handlade om att jag gick till centrum och köpte en yogurt en stor med fruktsmak ,och jag vet att de finns sånna men jag har aldrig smakat och i drömmen så var yogurten god!=)Så sen när jag har klädd på mig och gjort mig i ordning så ska jag kila ner till centrum och köpa en yogurt hihi.

Men iallafall katterna är så söta ,de ligger i min lillebrors barnvagn och Oskar han är ju storebror till Saga så han håller  om Saga alltså han kramar henne åå dom är ju bara för söta=)De håller ihop hela tiden!. Men nu så ska jag gå och bre mig lite chokladmackor så äter jag lite frukost=)Kanske inte världens nyttigaste men jag orkar inte börja anstränga mig på morgonen bara för att göra en nyttig frukost. Men aja vi får se hur dagen blir mamma kommer hem kl 18:00 så jag kommer vara ensam hela dagen *tråkigt*.Men hoppas ni får en underbar dag allihopa!=)
PussOkram!

Igår så hade jag besökar rekord jag hade 100 besökare=) det kanske inte är så många men det är en bra början .Hoppas ni nya hittar tillbaka hit<3=)


Inte presis den yogurten jag ska köpa , men visst såg detta gott utt , jag dreglar nästan över bilden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är de verkligen :)

kram<3

2009-02-22 @ 12:12:55
Postat av: ♥Linda med Familj♥

Oj mitt namn och de kom inte med :/

2009-02-22 @ 12:13:28
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Nikolina

gud va gott det ser ut :O



idag har jag varit på stan en sväng ska vara hemma nu hela dagen, själv da? :D

2009-02-22 @ 13:39:49
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Nikolina

jobbigt. så där har hela min helg sett ut, så jag förstår dig :/ men hur mår du idag da?

2009-02-22 @ 13:54:25
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Nikolina

jo samma här. men mår bra annars :) varför sitter du inne da?

2009-02-22 @ 14:06:32
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0