Grattis Rihanna 21 år!!

Hej alla mina söta läsare!
Hur mår ni idag? ,Själv så har jag haft huvudvärk hela dagen men en sak är Awesome det är LOV !!=)Äntligen, jag har längtat efter lov nästan alla andra som jag frågar om de har lov säger "ja ,vadårå har inte du det" hehe ne men nu.
Aja idag så vaknade jag klockan 2 men "huvudvärk som vanligt" sen så ringde mamma från jobbet och frågade om jag kunde åka till min mormor inne i stan och hämta en sak ,så jag gjorde det vi gick till Mc donalds och åt ,asså jag måste sluta med attäta på Donken det är ju inte bra!.Aja sen så efter det så var min mormor så gullig att hon gav mig 100 kr så jag gick till h&m och köpte en liten present till mami heh en brunkräm och till min själv ett par lösögonfransar ,jag vet inte när jag kommer använda dom men aja de var fina!=)


Sen så åkte jag hem och på tåget så satt det en fullis på sätet bredvid mig och ja vad ska man säga "det stank".Sen så när jag kom hem så ringde jag Stephie och idag så är det ju fredag och det betyder ju att det är tonår så ,(för er som inte vet vad det är så är det så att mn kan bli medlem och betala 150 kr tror jag och då så får man göra roliga saker) A idag så var vi bara i kyrkan och fikade och körde leker det var faktiskt rikigt roligt.Och självklart så är det ju roligt att få lära känna andra personer=).Vi fikade bullar sånna dära som heter typ "gaffel bullar" och ja Stephie började säga att vi käkade gaffalar haha!Det var en tjej som heter Linea och hon jobbar på Mc donalds och ja¨då frågade jag henne;
-Varför blir inte hamburgarna godare i Mc donalds än dom som man gör hemma?
-Linnea- Ja för allt vi gör finns nte att köpa i andra mataffärer ller andra ställen.

Jaha så det är därför ,de har typ sina egna produkter de säljer.

Men sen så när vi var på väg hem så hade våran kompis Zina en energydricka och det var ett hål i burken så vi alla bara satt och sög ur den sen så gjorde zina flera hål så att det bara började spruta!!haha.
Men aja slut med det.

Vill bara säga Grattis till Rihanna som fyller 21 år idag!:)Det får man inte glömma.

PussOkram på er alla och hoppas ni får en riktigt trevlig kväll!<3

Happy birthday to you ,Happy birthday to you Happy birthday Happy birthay to Rihanna!!=)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0