Home makeover

Hejsan!
Förlåt för dålig upptadering ,men som sagt så var jag hemma hos min moster.
Igår så åkte jag och min moster till Heoron city  där så gick vi till Donken ,och för första gången så vågade jag säga när jag skulle köpa glass så sa jag (Hej jag vill ha glass med MYCKET chokladsås) haha !;).Sen så åkte vi till IKEA och köpte en massa med fina saker till min mostes hem, det blev mest gröna saker som skulle passa till deras soffa=)
Sen så gick vi och storhandla i Willys och jag passa på att köpa godis.

Idag så vaknade jag och åt en semla till frukost hehe ,sen så gick min moster för hon skulle träna på Sats och jag satt bara och tittade på tv.
Men idag så har vi hela dagen möblkerat om i hennes lägenhet så nu är det super fint!
Till lunch så åt vi tacos hehe, jag är så himla onyttig!-.-.
Nu när jag kom hem så väntade det ett paket på min säng det var ett make up kit ganska så stor med mycket smink i=).
Men nu så ska jag gå och hämta en frukt och sen så ska jag slappa famför tven.
Ha det bra mina kära läsare.
<3
Kommentarer
Postat av: Emma

hejhej, gå gärna in på min blogg :D

PS. Tokio Hotel är BÄST,' längtar till deras nya skiva <3:D

2009-02-01 @ 22:09:09
URL: http://emmafsh.blogg.se/
Postat av: Emma

hejhej, gå gärna in på min blogg :D

PS. Tokio Hotel är BÄST,' längtar till deras nya skiva <3:D

2009-02-01 @ 22:09:51
URL: http://emmafsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0