Imårgon är det semmeldagen!=)

Hej på er alla fina människor!
Idag så var vi i skolan och hade det lika kul som vanligt!Hur har eran dag varit?=)
När jag skulle gå hem och hämta mina skor och då så hittade jag inte min ena sko, vi letade och letade...Men min sko hittades inte .Så vi gick till en lärare och fråga om hon hade sett den och hon sa nej men att hon kunde låna mig ett par skor men att jag skulle lämmna tillbaka dem imårgon.
Och gissa det var ett par 39 och jag som är så storfotad  har storlek 41=( Men iallafall de var sånna där som ttanter brukar ha=/Och hela vägen hem så fick jag såklart höra Stephie skrat´ta.
När vi skulle ta bussen från skolan så är det ju en  massa med elever som tar samma buss, och ja det blev KAOS alla bara skrek dära och slängde en smutsig kudde överallt ,sen så helt plötlsligt så kommer det ett farande smörpaket över mitt huvud?! Asså tänk om den skulle ha träffat mig den var typ inte ens öppnad och den var ju hård.Sen så Stephie är ju alergisk mot nötter så  plötsligt så flög det nötter omkring i bussen så vi var tvugna att gå av och vänta på nästa buss!Villken oturs dag.
Men nu så är jag äntligen hemma ,jag ska äta mat sen så ska jag vara med STephie i en timme och sen så klockan halv 7 så ska jag g hem till Jamila=)
Men jag skriver lite mer senare=)
Kraam!

Mumms eller hur ser de goda ut!
Men jag tycker inte alls om marsipanen imitten!=/
<3<33<33<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0