Läxhjälp..... Jag kommer dööö!

Hejsan!
Just nu så känns det som om jag kommer dö.Jag hatar läxhjälp men jag blev tvingad att gå hit så nu så sitter jag och gjör något tråkigt engelska papper.
Jag längtar tills jag går ut skolan och sen när jag går ut  jumnasium eller hur man stavar det.Jag har det jätte svårt i matte ,men i engelska i min förra skola s¨å var det lätt för mig men nu så är det mycket svårare=(
Men annars så har dagen varit okej ,på svenska lektionen så tittade på vi på Greven av montecristo=) den är superbra tycker jag, tur att den finns på film för jag skulle inte orka läsa boken xp!
Men nu så sitter Stephie här bredvid mig och gör någon slags Franska läxa.
Och en sak som jag irriterar mig på är att varje gång jag ska logga in i datan i skolan så går det inte förns jag har testat 10000 gånger sen så sitter Stephie och flinar medanst jag får mina dampanfall hehehe!Och det enda jag hör är att Stephie snyter sig eller snorar haha!nej men hon är förkyld.
Men nu så måste jag fortsätta=/
PussOKram !
/Alexandra

 Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Leia

Haha, livet blir inte lättare för att du går ut gymnasiet eller så. :D

Var glad att du går i skolan i alla fall, för när skolan är över är det ingen lek längre. Det är mycket jobbigare att försöka få jobb och att jobba. Inga sköna lov och sånt.

2009-02-10 @ 15:02:13
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Bara att öva och öva så blir det bättre. =)

Och det finns nog de som är värre än du tror jag.

2009-02-10 @ 16:32:06
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: jennifer

ja, så jävla omogona x)

2009-02-10 @ 19:13:06
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0