Måndag?Villken dag är det idag?

Heej!
Just nu så känner jag mig lite förvirrad eftersom det är ju inte skola denna vecka och då så behöver man inte vara riktigt säker på villken dag det är idag men nu såvet jag inte villken dag det är enns??Vet ni ,jag tror det är måndag men jag är inte säker. Aja imårse så vaknade jag kl 11 eftersom jag ska möta upp mamma i v-by kl 13:15 .Sen så kanske jag ringer Stephie annars så kommer min dag vara *tråkig* .Nej juste jag ska ju ringa mina kusiner och fråga om jag kan åka till dom och hälsa på dom idag eftersom barnen har lov och det har min moster med=), Pefekt!
Aja varje  morgon så lämnar mamma en lapp på diskbänken att jag ska plocka in disken ur diskmakin, så ja det har blivit en vana hihi , Hellre det en att diska det är så könt att ha en diskmakin!. Just nu så lyssnar jag på musik "Tokio Hotel". Det sägs att  svenska låtskrivan/jury i idol  Anderas Carlsson skriver låtar till Tokio Hotel till deras nya skiva ,inte hade man tänkt sig Andreas  skriva låtar till TH känns lite konstigt hehe, men th´s nya skiva kommer vara lika underbar som de alla andra skivirna!=).

Aja nu så ska jag äta lite frukost och sen så ska jag kila iväg!.
PussOkram<3
Kommentarer
Postat av: Vera

gullig du är<33

2009-02-23 @ 13:52:01
URL: http://veraablogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag älskar också Tokio Hotel :)

2009-02-23 @ 16:10:18
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: Cici

Sv tackar så jättemycket :) din med.

2009-02-23 @ 18:52:18
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0