Nu så har jag Bakat ,och varit i v-by

Hej!
Hur  har eran dag varit?=)Min har varit fin fin!=)
Först som jag sa så mötte jag mamma i vällingby där så gick vi till Mc donalds sen såk gick vi runt och tittade på kläder/väskor ,då så hittade jag en söt liten väska som jag köpte jag visar en bild på den sen.Vi gick runt och tittade i Indiska ,och där så var det en tant som hela tiden var efter en och sa ursäkta och menade typ att jag var i vägen...
Sen så gick vi till h&m Och där så köpte jag väskan den är svart med långt handtag och är inte så särskilt stor.Men efter det så träffade jag Stephie i h&m och vi åkte hem tsm.Sen så sa Stephie mamma att hon tyckte kakan jag bakade igår vad god och hon ville att jag skulle baka hemma hos dom en kaka till ,så det gjorde jag först så gick vi till centrum och köpte ingridienserna och sen så började jag baka.Nu så skulle Stephie till basketträning så jag gick hem ,och nu så ska jag komentera i andras bloggar och sen så ska jag titta på tv.
Puss Okram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0