Rosa pantern 2

Hej!
Efter en lång dag med huvudvärk så gick jag och Stephie ochStephie syskon på bio.Vi tittade på Rosa pantern 2, den var riktigt rolig!Så titta på den=) Sen så fick jag och Stephie en fri biljett för 2 personer till en film och vi hade tänkt att gå och titta på den=).
När vi satt  i biosalongen så satt vi och åt popcorn och drack coca cola och energy drycker.När filmen slutade så gick vi alla till Donken för att äta kvälsmat själv så var jag inte hungrig så jag köpte en glass med chokladsås "jag sa till killen i kassan, en glass med mycket chokladsås" och han som var så snäll la en massa chokladsås tänk att det finns vissa snälla!
Men nu så ska jag hälsa på katterna och sen så ska jag titta på tv ,och komentera andras bloggar!
PussOkram.
Nu så ska jag slänga in en bio Outfit=)
<3<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0