Smalaste midjan/längsta naglarna !!!!

Hej!
Vad tycker ni ,om hon som har den smalaste midjan?jag är ganska så säker att hon har opererat bort hennes revben inte alla men nästan så att hennes midja ska bli smalare!Det är ju lite läskigt/sjukt tycker jag.Vad tycker ni?=/


Sen så har vi hon som hade världens längsta naglar eller rättare sagt hade!Det stod i tidningen att hon hade brytit sina långa naglarna i en biloclycka ,lite synd för hennes del hon hade ju sparat dom i 30 år.Men jag undrar hur hon kunde klä på sig dusha m.m hon hafde säkert en asistent.Hon kom med i Guiniss rekordbok *osäker på stavningen*.
Men skulle ni villja ha så där långa naglar??not me.'
 
Inte riktigt normalt!
Jajuste idag kl 22:00 så kommer det ett program på kanal 3 om tjejer som vill bli så smala så att dom skulle ha storlek 32 i kläder ,det är en dokumentär.
PussOkram på er alla!
Kommentarer
Postat av: Vivi

Jag har haft en ur usel dag för att jag spydde 4ggr.

Mår lite bättre. Haft en ännu bättre dag?

2009-02-24 @ 09:20:05
URL: http://kiwivivi.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack så mkt!:)

2009-02-24 @ 09:54:32
Postat av: linda

Det är lite läskigt det där faktiskt, :S

2009-03-01 @ 22:35:11
URL: http://lindahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0