Vattenkrig i tvättstugan!

Hej!
Nu så kom jag hem från tvättstugan jag och Stephie hade vattenkrig där=)!Det började med att Stephie typ kasta lite vatten och helt plötsligt så kasta hon en sån dära stor flaska som man har tvättmedel i alltså den var full med vatten och den kastade hon rakt på mitt fejs!HAHA.
Sen så ville jag ha revanch så jag kasta vatten rakt in i hennes sko!där fick du stephie;).Men nu så håller jag på att hjälpa mamma med maten det blir Baconröra med macaroner mumms!Nu så är det i ugnen.Imårgon så är det utedag det innebär att vi kommer vara hea dagen i husbybadet!=)Ingen skola sköönntt;)

Men när jag har ätit klart så ska  jg gå hem till Stephie.
PussOkram


Jag tycker inte vatten är gott ,men på bilden så blir man sugen på ett glas vatten!;) elkler hur?
<3

Kommentarer
Postat av: Stephie

tjenare min lila jelie jelie ass visst var det skiiit kul<33=)



Kram stephie<3

Ps.komentera min blogg

2009-02-16 @ 20:03:05
URL: http://stephielovejonasbrothers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0