Cheetah Girls one World

Heej!
Ikväll så åt vi god mat somtackos muummms!
Sen så tittade vi på våran efterlängtatde film (Cheetah Girl) <3 Den var bra men inte sådär mycket som jag hade förväntat mig=(Men den var ganska så kort ochså den var kanske bara en timme.
Men hur har eran kväll varit?Min har varit fun=)!
Aja nu så är Edwige där med sin kompis och lyssnar på musik hehe.
Sen idag så ska jag gå och lägga mig seennt eller jag ska iallafall försöka=)haha!
Det är ju helg! Men nu är jag proppmätt och Stephie gick nyss hem=(Jag skulle villja att hon sov över idag.
Men aja nu ska jag bara titta lite i andra bloggar sen så ska jag kanske titta på tv, jag vet inte riktigt.
men hoppas ni får en trevlig kväll med en massa med gott och mys pys!!!!!!!!<3<3
Äntligen helg ... då så ska  man slappna av phuu.
Det äckligaste igår var närä äjag fick plocka katternas skit ur deras toalett det stank som in i helvette!
Men idag så var det Stephies tur hahaha!
Och imårgon så är det Edwiges tur att göra det!=).
Men aja hej dåå vi hörs senare kanske=)<3

Såg ni den?

Kommentarer
Postat av: MIRRE

Vad fint skrivet! Tack Alexandra :)

2009-01-23 @ 21:18:48
URL: http://miirre.se
Postat av: Cecilia Nordström

Tack så mycket! Din blogg är också jättetjusig. Ha en trevlig kväll! Kram

2009-01-23 @ 21:50:23
URL: http://cecilianordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0