Heej!

Hur mår ni idag?!
Jag mår bra.
Idag så hade vi MATTEPROV jag tyckte det var supersvårt!!
Sen så när vi skulle åka hem så när vi var  i bussen så var det killart som öppnade buss dörarrna när vi åkte det var ganska så läskigt sen så kom buss chafören och sa till dom och sen så gjorde dom det igen så han stanna bussen mitt på vägen för alla barn åker ju hem efter skolan=/samtidigt ochså!.
Men aja vad ska man göra , de sa att de kanske inte kommer köra den sträckan till Vällingby längre så det var ju inte bra men hoppas det inte är sant!.
Nu så gick Stephie hem för att lämna sin väska men hon ska komma tillbaka medanst så sitter jag och käkar på ett äpple=)mumsigt.
OOPS jag var nära på att glömma idag så tog jag sprutan i skolan det gjorde skit ont det brändes verkligen!!!
Jag är jätte rädd för sprutor.Är inte ni det?
´KRAM<3
Ajaj jag hatar sprutor!!!!!!!
Kram<3
Kommentarer
Postat av: Stephie

Aa håller med om att det var svårt=)hehe Jag kommer typ att få 0.000 poäng=)

Kram<3

//Stephie<3

2009-01-23 @ 16:37:24
URL: http://stephielovejonasbrothers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0