Heej<3

Hej!
Nu sitter jag hemma hos min mentor inte sån som man har i skolan utan en från universitetet=)Vi sitter och övan på multiplikationtabellerna.Jag tycker inte alls om matte annars!
Idag så kommer jag bara ta det lugn och kanske gå hem till Stephie och vara med henne=)<3.
Sen så bakade Min mentor Jenny kladdkaka det var super gott=)vi hade glass til den  ochså.

Mamma ska åka till Serbien på tisadag och då så ska jag vara med min bästa nanny Edwige (Stephies stora syster)<3 Hon är så rolig och snäll att vara med!=)

Snart så ska jag börja åka hem.

Kram på er sålenge=)
<33<33<33<33


www.edwige.blogg.se  <3
Kommentarer
Postat av: Ania

tack:)

2009-01-17 @ 17:38:29
URL: http://aniaa.blogg.se/
Postat av: daniielak

mysigt med kladdkaka! :D är din mentor från mentor-sverige? Jag menar med tanke på att du sa att hon inte är en sån mentor från skolan .. :P Hade en mentor från mentor-sverige .. (:



Tack för kommentaren om min blogg btw.. (:

2009-01-17 @ 23:35:49
URL: http://daniielak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0