Heej<3

Hej på er alla där ute?Hur mår ni?själv mår jag lite sådär jag är ganska så iriterad på en tjej i min klass hehe!.
Men nu så sitter jag hemma hos Stephie just nu  som vanligt .
Men idag  så har det varit en massa med tråkiga lektioner som man inte orkar med Stephie hade ont i huvudet så hon fick vara i vilorummet.
Imårgon så åker Rebcca till Egypten och jag vill ochså det!haha=/men hoppas hon får det kul där<3
Men nu så har jag lite ont i huvudet jag brukar inte ha det.
Imårgon så ska ajg åka till Mina kusiner efter skolan ,de har bjudit mig på deras klassfest så jag hde tänkt att gå och se vad vi ska hitta på där=)<3
Men skriver ett inlägg lite senare.
kram<3
//Alexandra
Love you Stephie<3

www.stephielovejonasbrothers.blogg.se

Kommentarer
Postat av: smonki by selma

Så fin blogg, love it! :)

2009-01-29 @ 18:51:30
URL: http://smonki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0